Eron - 2007-09-22 09:06:54

Jak wiadomo,talia natury jest dość...ciężką do opanowania cywilizacją. Brak blockerów,speed atackerów...
Niema po prostu czym wyprowadzac kontr.Są za to silne stwory,zs 6-9 many.I to jest dobre.Dobrą stroną jest też "mana rush" czyli całkowity wzrost many dzięki kartom typu :
-Bronze arm terrible
-Piosion Mushroom

Dzięki czemy w miarę szybko przezwiemy jakiegoś Giganta,bądz inną potezną karte.
Ale nawet to nie wystarczy.Gdy twym oponentem będzie uzytkownik tali ognia,przegrasz.Dlaczego?
Ponieważ jak wiadomo,ogień posiada speed atackery i w miare silne stwory.
Natura jak pisalem,nie bedzie miala sie czym bronic.Dlatego wpadłem na pomysł,aby połączyc talię natury z talią światła.Swiatło posiada potężne blockery o stosunkowo niskiej manie,co pozwala na calkowita obrone,a w pozniejszych turach na przyzwanie giganta badz innego "mocarza" ;)

Dla początkujących zamieszcam tu przykładową talię nature-light.(możecie ja skopiować) ;)

3x natural snare
4x bronze arm terible
2x red eye scorpion
2x dome shell
4x poision mushroom
1x avalanche giant
2x burning mane
1x fighter dual fang

Light:
4x laura giga sky guardian
2x solar ray
2x holy ave
3x Sol Galla, Halo Guardian
3x senatine jade tree
2x Szubs Kin, Twilight Guardian
2x glory snow

To wszystko. powodzenia

90009 - 2007-09-22 10:03:01

no dużo na pisałeś i zgadzam sie stobą

www.duel.pun.pl